2011-07-02
 20:43:04

Dålig uppdatering men oj så roligt jag har haft!

Tjohejsan alla glada:D Riktig dålig uppdatering den här veckan men hallå det är sommar! Hoppas att ni har badat och solat en massa för det har jag gjort. Brun kan jag faktiskt säga att jag har blivit också:D Åkte ner till karlskrona igår med mina fina tjejor och sov över där(vi var på ett läger), jättemysigt var det iallafall:D Ska kanske kika in på nån sida och kolla vädret för den kommande veckan men vet inte riktigt om jag ska strunta i det och återvända till tven där sommarkrysset är just nu♥


En gammal bild på solnedgången sen i vintras♥


Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh Kalmar har jag varit i förrförra sommaren, så mnysigt :D Kram



PUBLICERAT: 2011-07-02, 22:15:38 | URL: http://tinkerbella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare