2011-06-25
 18:44:30

Midsommardagen♥


Den här blommiga klänningen hade jag på mig igår (bilden är tagen i april)

Tjingeling mina fina bloggläsare! Jag hoppas att ni såg min almanacka som jag fixade för att ni skulle få se mina planer för veckan som kommer och ni såg säkert att jag inte har så mycket planerat än och det beror på att jag alltid planerar saker samma dag som jag ska göra det och det brukar inte funka så bra men jag ska försöka lära mig att planera saker i förväg:) Midsommarafton spenderades alltså hemma igår med massa härliga människor. Jag hjälpte mamma med att fixa frukten, grönsakerna och lite av uppläggningen igår innan alla kom så det var därför jag bara slängde in ett jättesnabbt inlägg igår förmiddag. Superhärlig dag och kväll iallafall♥


Idag så hade bara tänkt att vara hemma men vid 4 tiden åkte jag in med familjen till stan och tog en glass och gick runt och kollade på båtarna i hamnen, riktigt mysigt♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare