2011-04-17
 14:46:06

Dålig dag idag

Heej sötnosar hoppas att ni har en bra dag för det har inte jag men så är helt enkelt livet. Om en liten stund åker jag upp till fotbollsplanen för min lillebror ska spela, vi har faktiskt satt upp studsmattan idag så jag har hunnit att hoppa lite men kvällen kommer jag att sorbeters med huvudet nedtryckt i mitt fysik-häfte för jag har prov på tisdag och sen har jag massor med andra saker som jag måste plugga. Nä nu orkar jag inte blogga mera så får se om jag orkar slänga in ett kort inlägg senare. Som ni nog har märkt har jag inte lagt in några bilder nu på ett tag för jag sitter och bloggar från iPaden och här ifrån kan man inte ladda upp bilder:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare