2011-04-16
 20:15:26

Du måste förstå att jag gillar dig!!!

Tjillevippen my friends! Förlåt för bad update. Vid tre idag åkte jag iväg till min kusin som fyllde 4 år, jag älskar värkligen mina kusiner så himla mycket dom är helt underbara alla 5. Iallafall så blev det mycket bus och skoj där hemma, alla kusinerna är mindre än mig och den största som är 10 år snart heter Emilia och vi har alltid lika roligt även fast att hon är 4 år mindre än mig. Roligt var det iallfall där hemma! Nu sitter jag här i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Du måste förstå att jag gillar dig! Ditt mörka hår och dina fina bruna ögon, du är helt underbar. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare