2011-04-22
 19:11:46

En underbar dag!

Tjingeling! Åh idag har jag haft en underbar dag hemma hos Maria. Vi klättrade upp på skoltaket och fotade en massa både på marken och på taket, solade benen gjorde vi också så nu har jag väll blivit byttelite brun:) Jag och Maria lockade hennes lillasysters hår för att jag sedan skulle fota henne. Blev ganska många bra bilder iallafall och både jag och Maria hamnade på kort också. Just nu håller jag på att ladda in alla bilderna på dartorn och där finns också dagen outfit med, bilderna kommer att komma upp i omgångar så att ni är berädda på det:) Bilderna kommer antingen upp ikväll eller imån. Kramisar♥

Eller här kommer en bild som har hunnits att laddas upp:)

Fotograf:Sanna Johansson Modell: Maria



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare