2011-04-28
 14:42:35

Försökt att fixa sakerna nu!

Nu har jag försökt att lägga det mesta på sin plats vilket var både svårt och enkelt eftersom att kodmallen inte ville göra som jag ville ibalnd men nu har jag fixat så att profilbilden syns vart man än är i bloggen förutom när man är bland kategorierna men där ska den inte vara med och sen har jag fixat så att man kan trycka på bloglovin knappen vart man än är i bloggen också:D Nu åker iallafall jag och mamma in till staden för att åka på någon sminksak där man får lära sig att sminka och lite så, roligt iallfall. Ska försöka hinna springa in på bikbok och prova ett par shorts + att jag måste hämta ut mitt ID-kort som har kommit:D♥


Nu ser det ju lite bättre ut tycker jag allt:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare