2011-04-04
 19:15:48

Första "riktiga" inlägget

Tjillevippen my friends! Haft ni haft en bra dag? Jag har iallafall vart hemma ifrån skolan idag för jag vaknade vid kvart i 5 på morgonen och hade jätteont i magen på högra sida men jag somnade om och sen när jag vaknade vid 7 hade jag fortfarande ont i magen och kunde knappt gå eller något så jag stannade hemma idag, och här hemma har jag värkligen inte gjort något alls utan har bara suttit vid dartorn och tven så känns som om mitt huvud ska explodera snart! Har skickat ett par mejl till Elin nu om hur jag vill ha mina kategorier och min header och så, så jag hoppas att hon kan fixa det:)  Imån blir det att gå till skolan igen och där väntas engelska lektion första timmen, jag antar att jag har läxa men vet inte vad som är läxan riktigt så har bara kollat lite på glororna som vi har haft innan för tror att vi skulle ha något test på det



Kram♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare