2011-04-19
 10:12:50

Håller tummarna!

Tjohejsan bloggen:) Är hemma idag också för som ni vet åkte jag ju hem från skolan igår. Är helt slut i kroppen och huvudet! Så jag håller tummarna för att jag ska må bättre snart men det var inte egentligen inte det jag tänkte skriva om utan i förrgår när mamma och jag var ute och gick så började vi prata om hästar och så, så vi ska kolla om jag kanske kan få hjälpa till i stallet och rida oså:D

 Så sjukt roligt, red ju när jag var mindre men slutade först på KRS och sen började jag här hemma för de var några som höll i en ridskola men sen hann inte dom med det längre så jag har bara ridit lite från och tilll nu för min farbrors tjej hade en häst men nu har hon sålt den. Men jag hoppas iallafall att det blir av eftersom att jag bor så nära så passar det ju jättebra:) Just nu sitter jag och googlar på "lightroom 3 gratis" för jag skulle vilja ladda hem det men jag vet inte om man kan hitta det gratis någonstans så om ni vet något om det här så är det bara att kommentera eller skicka ett mejl till [email protected]

Nu hoppas jag att ni får en fortsatt bra dag och jag får väll sitta här hemma i min ensamhet, haha nejdå farmor kommer hit vid lunchtid så då ska vi äta lite oså:D Kramar♥



Ps. Om ni vet något annat redigeringsprogram som liknar detta eller photoshop så kan ni också säga till, men Gimp vet jag redan finns men jag förstår inte ett smack.


Lite cool bild som jag har redigerat om en aning, hehe;)

Funderar på att beställa hem dom här snyggingarna från www.shoes-converse.net dom kostar runt ca 400 kr. Mycket billigare att beställa hem från USA än från Sverige! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare