2011-04-29
 18:21:30

Hemmakväll!

Sitter och proppar i mig godis så att jag nästan spricker, jag och mamma köpte det igår ifrån den nya butiken Hemmakväll. Riktigt gott godis kan jag säga:D Nu har jag tänkt att berätta om min hästeftermiddag som jag hade i onsdags.

När jag och Linn kom ner till stallet (för hon ville följa med) så var redan Natalie där så vi gick på direkten bort till hagen där sötnosarna stod. När vi kom dit så såg vi hur en av hästarna var supersvullen på mulen och vi läppen och Natalie ringde direkt till Sofie för hästen kunde inte andas så bra. Då kom Sofie ner efter en stund och ringde till vetrinären och det skulle ta 45 minuter innan dom var där men vi skulle ställa hästen i skuggan för dom trodde att den hade blivit ormbiten. Det tog ungefär en timme innan vetrinären kom dit och kunde ge hästen sprutor oså men hon klarade sig iallafall:D Det var iallfall inte henne som jag skulle rida på utan jag skulle rida på Igge och han är så jäklans snäll, haha:) Slutet av eftermiddagen var iallfall lyckad:)

Har börjat kolla på min nya header nu men den vill inte göra riktigt som jag vill så ska kolla om Elin har svarat på mitt mejl nu för jag skulle behöva hjälp att fixa en ny design:D Kram♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare