2011-04-26
 11:01:13

Toppen nyheter!

Tjingeling mina sötnosar! Igår hann jag inte med att blogga mer än vad jag gjorde men nu ska ni få reda på lite saker som hände igår. Jag åkte ju på fotbollsmatch i Färjestaden och där förlorade vi tyvär med 3-2 men så är det, efter det åkte jag och mamma och tog en mjukglass i hamnen innan vi åkte hem och när vi nästan var hemma såg jag att dom som äger hästarna vid stallet var där så vi åkte hem och lämnade det vi hade haft med oss till fotbollen och åkte upp till stallet igen men då var inte tjejerna där utan där var bara Sofies sambo(hon som äger hästarna) men han trodde att det säkert skulle gå bra att jag hjälpte till och red oså. Vi åkte iallafall upp dit lite senare för att snacka med Sofie och hon sa att det gick bra men att Nattalie fick bestämma för att det är hon som sköter islandhästen men det gick iallafall bra så hon ska ringa mig ikväll så ska vi bestämma en tid inför imån för då ska jag komma upp till stallet så ska vi tträffas där;) Sjukt roligt!! Nu ska jag hoppa in i duchen och sen ut och sola tror jag:) Slänger in nån bild från fotograferingen senare;)


Miranda

Hej behöver akut förslag för utklädnad till en studentskiva! Lämna ett förslag i en kommentar hos mig! Så blir jag glad ;)

Temat är "Ursäkta jag har kommit fel!"



Kram



PUBLICERAT: 2011-04-26, 19:00:33 | URL: http://miiranda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare