2011-06-12
 20:01:11

5 dagar kvar!


Fotograf | Sanna Johansson [Jag]       Redigering | Sanna Johansson [Jag] 
Tjenixen sötnosar! Somsagt så är det bara ca 5 dagar kvar för mig i sjuan och efter sommarlovet väntas åttan, tiden har gått så sjukt snabbt. Ska ni hitta på något kul på sommarovet? De 18 augusti åker min familj iväg med en annan familj till Kreta i en vecka så jag missar några dagar i skolan men vad gör det?

Från en sak till en helt annan. Jag har märkt att statistiken har ökat vilket är jätteroligt men jag tycker att ni ska kommentera lite mer för då är det mycket roligare att blogga:D

Imån blir det att gå till skolan igen vilket jag inte alls är särskilt pepp på men så är det:) Tänkte visa er mitt schema för den kommande veckan:D

Måndag - En helt vanlig skoldag till klockan 14.40
Tisdag - Cykelutflykt till Ekö med klassen och 7a tills 14.00 eller 15.40
Onsdag - Vanlig skoldag som slutar vid 15.40
Torsdag - Fixa skåpen, kolla när niorna spelar fotboll, frågesport i aulan. Slutar 13.40
Fredag - Skolavslutning. Vara med klassen, gå till kyrkan, kolla när niorna åker iväg,  slutar 13.00, sen hem till kusinerna:D
Lördag - Hem till kusinerna igen för kalas.
Söndag - Inga särskilda planer just nu.



Ps. Kommentera vad ni tycker om den nyredigerade bilden♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare