2011-06-11
 14:46:13

Blogga normalt!

Nu är designen fixad och det fick bli en nerladdningsbar design för jag orkade inte göra en egen för allt blev bara helt konstigt men jag hoppas på att ni gillar den här designen iallafall:D Den designen Vanja gjorde var fin men invis som jag är så ville jag testa på att göra en egen och det gick ju som det gick men aja....
Jag har vart dålig på att uppdatera vilket ni säkert har märk och det beror helt enkelt på att jag har försökt fixa den där jäkla designen:)



Nyredigerad bild:) Vad tycks?


Ikväll kommer iallfall en annan familj hem hit så det kommer såklart bli mysigt:D Har inget mer att skriva just nu så vi syns väll senare eller imån:)♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare