2011-06-09
 20:44:00

Bloggen håller på att göras om!



Lillkusin!♥
Tyvär hinner jag inte blogga så mycket som jag skulle vilja för så fort jag sätter mig vid dartorn måste jag hålla på med den nya designen som jag försöker fixa. Nu förstår jag varför många säger att de inte hinner med att göra så många designer när folk frågar för det är värkligen inte så lätt som man kanske tror! Nu har jag bara hunnit börja med menyn och lite knappar som jag har tänkt ska vara där sen kommer det som är lite svårare och det är headern men jag har tänkt mig en ganska enkel header men inte för enkel ändån:) Nu vet ni både varför jag inte hinner uppdatera så mycket och varför bloggen kanske ser konstig ut ibland, fast jag har faktiskt en testblogg där jag gör hela designen och sen lägger över den här:D Puss och kram♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare