2011-06-15
 17:36:53

Gårdagen!

Tjenixen♥ Igår så var jag ju på Ekö med min klass och 7a. Det började med att vi cyklade iväg ifrån skolan vid 10 tiden och jag cyklade med Ronja och the boys( med the boys menar jag Robin, Martin och Hampus) iallafall så var det ganska jobbigt att cykla men väldigt roligt var det också. Ja vi var på Ekö tills klockan 10 i 1 ungefär för då började det regna så vi börjad cykla hemmåt och på hemmvägen cyklade jag med Ronja och the boys igen fast då cyklade och Emil med oss. Robin sa att någon hade sagt att man kunde ta en genväg så vi följde honom och då hör vi hur någon trillar i kurvan och där lifters Johan på marken för han körde in i en stolpe, haha. När vi kom till ljungbyholm så var ert jag som körde en massa genvägar för att jag tyckets att det är kul så alla följde efter mig, hihi;) Vi kom iallafall fram tillslut och fick gå hem! Där fick ni gårdagen iord för orkade inte ta med kameran till skolan;)

Idag var det bara en vanlig skoldag bortsett från att vi slutade halv 1 istället för 20 i 4. Hade 2 prov idag men nu är vi äntligen läxfria och slutar om två ynka dagar! Mitt humör är helt enkelt på topp just nu, hihi:D


ronja

ja, haha vi hade kul. :D

men ni cyklade ifrån mej ;( dumma ungar!!!

nä men haha, det var fett kul att sluta vid halv 1 iallafall :D guttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ;);););););)



PUBLICERAT: 2011-06-16, 07:20:13 | URL: http://bbokeen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare