2011-06-16
 23:00:00

Godnatt! (tidsinställt)


Bild i repris men det här är iallafall mina skolavslutningsskor:D Snygga skor till en söt klänning♥

Nu ligger jag säkert i sängen och sover men tänkte bara säga godnatt och att det kommer bli dålig uppdatering imon pågrund av att jag har skolavslutning och sen ska jag hem till mina kusiner:) Får se när jag uppdaterar imon men det blir nog på kvällen någongång! Jag har fixat ett tidsinställt inlägg till er på morgonen imon så att jag slipper att tänka på bloggen under den underbrara dagen:D


Therése

SV: Ledsen för sent svar.

Jag skulle absolut kunna visa det i en Photoshop tutorial. Kan inte lova när när den blir klar (p.g.a lathet) men ska försöka fixa den imorgon :)



Kramar! <3



PUBLICERAT: 2011-06-16, 23:26:19 | URL: http://theresehyden.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare