2011-06-04
 13:40:21

Jag gillar tvspel!

Tjenixen!♥ Har ni haft en bra dag hitills?

Min har iallfall vart bra, vaknade vid kvart över 10 men låg kvar i sängen en stund och bara njöt. Jag är ensam hemma idag så jag passade på nu när ingen kommer in i rummet och säger att jag måste gå upp och äta frukost, hihi:) Om ca en halvtimme kommer Dea hem till mig för lite solning och badning om vattnet inte är iskallt, 25 grader är det ju ungefär ute så vi ska väll passa på att bli lite bruna:D Satt ute i en timme i går och läste och idag såg jag hur brun hade blivit om armarna. Nu ska jag sätta mig i soffan och spela tvspel innan Dea kommer, haha. Jag brukar inte sitta och spela det men nu har pappat fixat en nytt spel till playstationet och det råkade vara ett racerspel och jag älskar nästan alla sådana spel så nu ska blir det att spela, haha:D


Färgglatt till på köpet vilket jag också gillar!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare