2011-06-20
 11:04:44

Staden!


Resultatet!
 
Före redigering!

Tjenixen my friends!
En väldigt snäll tjej vid namn Therése lovade mig igår att hon skulle fixa en guide för hur man redigerar huden i photoshop så nu har jag precis testat detta och det funkade väldigt bra:D Ni ser ju reslutatet här över:) Fast på den resultatbilden redigerade jag också ögonen och gjorde bilden mer vintage. Ser nu att det är något vitt vid mitt ansikte men orkar inte fixa det just nu:P 

Ska ta och hoppa in i duschen en snabbis nu för sen åker jag, mammis och lillebror in till staden en stund. Ni får ha en bra dag så bloggar jag senare och glöm inte att kommentera en massa för att kunna bli bloggens wonderful reader!


Therése

SV: Det kan jag också ta och göra :) Ska försöka hinna med det idag! Kram :)



PUBLICERAT: 2011-06-20, 13:20:34 | URL: http://theresehyden.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare