2011-05-01
 13:40:31

Aaah en helt grym kväll!!!!:D

Tjinixen coolingar!(Y) Hade ni en bra kväll igår? Min kväll va helt klart grym med Maria K och Maria T, älskar er tjejer. Skrattade nog mer än 1000 ggr igår och underbart är bara förnamnet! Vi gjorde knappt inga aktiviteter på fullt ös utan vi sprang runt och letade efter kompisar och kramade alla vi kände och ja vi sprang bara runt och skrattade åt allt och alla. Hoppade till musiken i tältet gjorde vi också, haha:D  Tänkte berätta en specielt rolig sak som hände, Maria K ville bli sminkad där vid simhallen så då gick hon dit men jag och Maria T orkade inte stå där för det var lång kö så då skulle vi leta upp Maria T´s killkompis och så hittade vi honom tillslut när vi hade sprungit runt och letat jättelänge men iallafall så skulle han åka uppskutet(stavning) och Maria drog fram kameran för att filma och sen när han åkte upp så skrek han inte eller något utan det var bara jag och Maria som skrek för vi tyckte att det såg så läskigt ut, haha lite skojit!:D Ja ni förstår ju att min kväll var helt underbar tack vare Maria och Maria som är två helt underbara tjejer!:D


Vid kvart i fyra åker jag på fotbollsmatch, syns senare för nu orkar jag inte blogga mera, haha:D Pussar♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare