2011-05-10
 16:59:36

Avundsjuk på en söt liten flicka!

Idag kom jag hem vid 4 för att min snälla mamma hämtade mig då. Shit vilken varm dag det har vart idag eller, 22 grader! Och den här härliga dagen har jag tillbringat i min roliga skola, inte särskilt roligt men sista timmen fick vi iallfall sitta ute och läsa lite i solen fast det kunde man knappt för ögonen började rinna pga av det starka solljuset så vi fick sätta oss i skuggan istället.
Nu ska jag sluta babbla för det jag tänkte säga var att jag kommer lägga upp gårdagens shopping lite senare när mitt kamera batteri har laddats upp för det skulle nödvändigt vis ladda ur när jag skulle ladda up bilderna på dartorn.

Ps. Hoppas att ni gillade mitt gimptips!



En liten bild som jag tog när jag skulle ta bilder till Josign och sedan skicka dom till henne:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare