2011-05-13
 14:33:04

Can you remember?

Chilldag i skolan idag kan jag ju börja med att säga! Hade elevens val hela dagen idag och vid 11.00 så hängde jag med Andrea till doktorn och efter maten blev det att kolla på film med alla gulliga människor som valt skräck som deras elvevens val som jag också gjorde som ni nog förstår. En bra dag har det iallfall vart och nu sitter jag här hemma hos min kära farmor för snart kommer mamma hit och då ska vi ner till affären och köpa godis:D

Till något helt annat då. Så grym Eric var igår när han gick vidare i Eurovison. Heja heja:D Nu bara för att jag började snacka om musik så ska ni få höra en helt underbar låt om den går att lägga in här på bloggen annars får ni bara en länk:D

En underbar låt!:D
http://www.youtube.com/watch?v=5amggGDKqNU



Picture: Sanna Johansson [By me] Redigering: Sanna Johansson [By me]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare