2011-05-23
 19:35:13

En blå tå imon!

Åh nu ska jag klaga lite här så om ni inte har lust att läsa det kan ni hoppa förbi det här och läsa om min dag lite längre ner i inlägget!!

Jag hade tänkt att vara så duktig att steka lite pyttipanna och ägg och pyttipannan gick väll bra men sen så flyger hela ägget ut över köksbänken så det gick inte att änvända och sen låssnar den jävla köksdörren och flyger ner på min stortå. Det gjorde så fruktansvärt ont så jag nästan svimmade!!! Så imon kommer min tå säkert vara blå!!!:@


Nu kan ni börja läsa igen, thihi:D
Hoppade in duschen vid 20 över fem ungefär och stod där väldigt länge och bara göttade mig men sen var jag tvungen att göra lite nödvändigheter så då tvättade jag mitt hår, haha:D Sitter här invirad i min gosiga filt nu och bara myser innan jag går till mitt lilla rum för att plugga biologi som jag har prov på imon:) Ni får ha en bra kväll medans jag pluggar men vid 21.00 på 1:an så kommer jag vara beredd på att se ett av mina favoritpogram som heter "Himmelblå" ett helt underbart pogram
enligt mig och är inspelat på en ö utanför Norge, att beskriva serien är svårt men den är bra iallafall:D


 
Linne: Gina Tricot (Deas)  Shorts: Lindex (Deas) + kofta och tunna leggings



Fotograf: Andrea Gunnarsson [ www.nevergiveup.devote.se ] Modell: Jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare