2011-05-29
 13:34:10

Förlåt!

Har ju sagt att jag skulle ta en bloggpause och den blev lite längre än förväntat men det beror på att i fredags såg jag på bio och sen sov min kompis över här och igår var jag på stan med familjen hela dagen så jag ska försöka ta några snabba bilder på det jag köpte igår men det kommer nog upp på tisdag då jag har lov. Underbart är bara förnamnet! Vi har lov från tisdag till måndag:D Så en veckas lov är det jag längtar efter just nu! Nu måste jag plugga inför mitt so prov som jag har imon och vid två åker jag iväg i några timmar och sen måste jag plugga ikväll också för att klara av provet så jag tror inte att jag hinner uppdatera men man ska aldrig säga aldrig;) Vad ska ni göra idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare