2011-05-04
 15:34:10

Fryserfryser och fryser!

Skolan var väll helt okej för vi slutade vid klockan 1 bara för att våran rektor är så snäll! Dock fick jag vänta på att lillebror skulle sluta men nu är jag iallafall hemma och sitter och fryser som jag har gjort hela dagen. Match ikväll egentligen men jag är förkyld och har ont i kroppen men eftersom att Linnea ska åka med oss så hängett jag med och kollar på matchen även fast jag inte mår okej. Sitter här med min träningsovereall och under har jag leggings, en linne och en kofta men jag fryser ändån, vad är det för fel på mig? Får klä på mig varma kläder och så tar jag med mig lite pengar och ser om dom har nån kiosk där, haha. Men nu har jag inget mer att säga än att ni får ha en bra eftermiddag/kväll utan att få se några bilder. Ni får tusen kramar om ni kommenterar lite mer annars blir det bara en, hihi<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare