2011-05-26
 16:15:40

I love candy!


Hejsan sötnosar ett snabbt inlägg får ni nu! Sitter just nu och äter upp min lillebrors godis hihi, nä då tog bara några godisbitar annars hade han väll blivit skitsur på mig;) Skolan ha vart helt okej för hela förmiddagen hade vi tema och sjuorna i mitt arbetslag har tema leksaker så idag fortsatte vi att bygga på vårat spel men det svåraste är att hammra i spikarna för jag är värkligen helt kass på det så en snäll kille vid namn Hampus fick hjälpa mig, haha:D Imon kväll åker jag in med min fina vän Johanna till stan för att se på bio, Pirates of the caribbean 4. Efter det hänger hon med mig hem och sover här, en bra kväll känner jag på mig att det kommer bli:D Ska gå och sno några godisbitar till nu haha, får se om jag slänger upp ett inlägg imon annars kommer det upp ett på lördag istället. Puss♥


Mörk och suddig bild för jag hinner inte leta runt efter någon bättre♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare