2011-05-20
 17:04:00

Som en dans på rosor

Tjenixen sötnosar!:D Skoldagen har vart helt okej, som en helt vanlig skoldag helt enkelt. Känns värkligen som om dagarna den här vekan bara har flugit fram för oj vad snabbt det har gått. Läxorna har vi inte alls haft mycket av och inte prov heller pågrund av att vi har tema två/tre gånger i veckan antingen på förmiddagen eller eftermiddagen, vårat tema är leksaker så vi har både byggt, sett på film och jag byggt lite mera leksaker. Riktigt roligt faktsikt så man kan inte tro att nästa alla ämnen som man har i vanliga fall ingår där:O Idag är det så att min kära farmor fyller år så hon kom precis hem till oss för att äta mat och tårta så nu hade jag tänkt att säga grattis till henne  så nu får det här bli slutet av inlägget:) Pussar till er och ha en fin fredag!♥



Fotograf:
Jag  Porträtt: Min hand + ett halsband


Ps: Ni får ursäkta att bilden är lite för stor men nu vet jag ju att jag bara kan ta storlek 600 på bilderna i fortsättningen för att det ska se bra ut:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare