2011-05-15
 16:44:20

Suprise!




Lovade ju igår att berätta vad jag har gjort hela dagen.
Det är så att jag spelar golf om ni inte redan visste det så idag vid 9.00 var jag i Emmaboda för att gå ut på banan pch gå 18 hål. Gick suveränt fick hur många poäng som helst och vann hela b-klassen:D Riktigt stolt känner jag mig: Fick 49 poäng och hon som kom två fick 33 poäng så då förstår ni hur glad jag blev att vara så överlägsen för en gångs skull:D Förstår om det är många som inte förstår när jag snackar om massa poäng och så men aja:) Tävlingen var sponsrad av Gina Tricot så eftersom att jag vann fick jag det cerisa linnet som är på bilden, perfekt till sommaren dock är det mycket cerisare i värkligenheter för bilden togs i mitt mörka rum♥ Nu har jag tänkt att sätta igång en film och lägga mig i soffan en stund för jag steg upp vid halv 7 idag så känner mig en aning trött!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare