2011-05-18
 19:25:29

Tema - blommor


Tjingeling sunshines! Var ute och fotade lite fina blommar ute i trädgården förut så ni ska få ett litet smakprov här nedanför:) Har ingen aning om vad jag ska skriva men min mamma kom hem nu så jag ska kolla på vilka av mina jeans som ska bli shorts:D Om jag hittar några bra att klippa till shorts så kommer ni få se ett resultat någon dag. Ska ta något att äta om en stund men ni får ha en superkväll för det ska jag ha iallfall, min kväll består utav att plugga jättelite franska tills imon smo jag redan kan bara att jag ska kunna skriva orden också och sen blir det att kolla Glee klockan 20.00. Ganska bra kväll om jag får säga det själv♥


Fotograf:
Jag  Porträtt: Blomma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare