2011-05-02
 19:08:22

Tycker att alla ska läsa detta för jag behöver erat råd!

La precis upp en bild på min lite inspiration! Helt underbara shorts med nitar. Får faktiskt ta och köpa mig ett par höga shorts och trycka dit lite nitar.



Här kommer min åsikt om bloggandet....

Jag tycker att det är ganska tråkigt att bara läsa om någons vardag men det kan ändån vara kul att se vad folk gör när dom inte jobbar/skola. Jag känner att min blogg börjar bli lite tråkig eftersom att den mest handlar om min vardag hela tiden så jag ska försöka slänga in fler bilder äoch mindre text vilket kan vara svårt eftersom att jag har svårt för att inte skriva men det ska nog gå och om ni tycker att det här är fel så tycker jag att ni ska säga det. Vad vill ni att jag ska blogga mer om? Mode, Bilder, Inpiration, tips? Skriv vad ni vill:)

 Jag läser en tjejs blogg varje dag och hennes namn är Linn, hon har en urbra blogg som jag inte kan sluta läsa. Hennes blogg handlar precis om det jag gillar så jag ska försöka att blogga om lite mer sådana grejer:D Hoppas att ni läste detta och föresten så ska jag nog låna en tesign ifrån en sidan så länge medans jag tänkter på hur jag ska göra med designen och sen så ska jag byta textsnitt på bloggen:) Kram♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare