2011-04-24
 18:36:20

Glad påsk!

Tjohejsan, dagarna har gått så snabbt så jag har inte hunnit att blogga särskilt mycket men igår så kom iallafall min morbror och farmor hem hit för att äta lite påskmat och såklart så var det mysigt:) I morse så ringde farmor hit för att säga att hon kunde följa med in till våran granne sen för att hon fyllde år men så skulle hon till kusinerna innan och såklart så frågade jag om jag kunde hänga med, och det fick jag så hon kom och hämtade mig strax innan tålv här hemma. Alltid lika skojit att träffa mina älskade kusiner:D Vi åt god mat men fika hann vi inte med för jag och farmor var tvungna att åka hem så att vi skulle hinna till kalaset. Så där blev det massor med gott fika och vi började prata om hästarna som jag berättade om i ett annat inlägg  som ni hittar här och iallafall så ska jag och min granne åka ner dit om en stund nu tror jag och kolla om dom som äger hästarna är för han känner nämligen dom.



Bilderna kommer ikväll eller imån puss:)♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


räknare
räknare